Seite 5 von 31 ErsteErste ... 3456715 ... LetzteLetzte
Ergebnis 41 bis 50 von 301

Thema: WORLD@WAR

  1. #41
    Oberstleutnant
    Registriert seit
    22.12.2003
    Ort
    Neustadt / Hessen
    Beiträge
    614
    wohooooooo :reib:

    Gut gemacht hast aber lange gebraucht für die 4% ;-)

    brauch jetzt nur noch 40% :P

  2. #42
    Oberstleutnant
    Registriert seit
    09.09.2004
    Ort
    Würzburg
    Beiträge
    504
    mal ne bescheidene frage, wonach richtet sich das , das man in die zeitung kommt??? ich hab öfters 10 oder mehr abschüsse in einer Mission , krauche mit müh und not unter einsatz meines lebens bis in die eigenen stellungen, und werde trotzdem nie erwähnt , heul


    und findet man das nur auf der axis-seite der world@war zeitung oder gibt es ne extraseite wo man nachträglich nachschauen kann?

  3. #43
    Oberstleutnant
    Registriert seit
    22.12.2003
    Ort
    Neustadt / Hessen
    Beiträge
    614
    Allied's Tanks Ambushed Near Gembloux

    Under cover of brush, German special missions troops waited in ambush near the frontline town of Gembloux.

    As the armor approached, one soldier in particular displayed exceptional marksmanship destroying 1 enemy units including 1 Infantry and 1 Medium Tank.

    Fellow servicemen honored Firefoxi's 13 minute effort with a round of drinks back at base after the action died down.

    He was listed as Killed in Action in the post mission debrief.


    ---------------------------------------------------------------------


    Titty420 Displays True Soldier Courage!

    During an infantry engagement lasting up to 10 minutes Titty420 fought and killed at least 3 French units while holding ground during an intense assault.

    During this harrowing deadly skirmish Titty420 displayed true courage and posession of a pair of big ones. Mission reports after the battle say he was posted as Missing in Action



    ----------------------------------------------------------------------


    warum bekomm ich zeug von anderen leuten ?


    :roll:

  4. #44
    er hat wieder zugeschlagen :wink:
    WORLD@WAR
    Bersi Attacks From The Skies!

    After taking off from Bertrix, Bersi flew his Ju87B Stuka to the front for ground attack duty. During his 13 minute flight, he destroyed 4 Anti-Aircraft Artillerys for a total of 4 kills. The mission after action report list him as Missing in Action.
    "das Fluchen macht den Kopf nur heiß.Bist Du am Feind - sei kalt wie Eis."
    "Kein Anderer als ein Jäger spürt,Den Kampf und Sieg so konzentriert,Das macht uns glücklich,stolz und froh,Der Jägerei ein H o r r i d o!"
    "Lost are only those, who abandon themselves!"
    - Hans Ulrich Rudel

  5. #45
    Oberstleutnant Avatar von Andrew01
    Registriert seit
    11.11.2002
    Ort
    München
    Beiträge
    509
    so jetzt ich gerade eben gekommen

    1.
    Andrew01 Helps Capture an enemy facility

    Andrew01 was recently recognized by German military officials by outstanding performance. Andrew01 was Killed in Action after completion of the mission.

    During a harrowing 22 minute mission, Andrew01 showed courage and determination in securing the facility. Men like Andrew01 are an example to all of us and we salute his bravery. There are reports of a parade near an enemy facility in Andrew01's name.

    2.
    WORLD@WAR

    Fighting Spirit Shown by Andrew01

    Word came back from the frontline today that Andrew01 killed 5 British units in a combat mission that lasted 22 minutes. After outsmarting and eliminating his opponents in a desperate battle he was posted as Killed in Action

    These are the kinds of inspirational feats on the field of battle that spur our boys on to victory !

    3.
    Andrew01 Recognized for Outstanding Effort!

    German military officials recognized Andrew01 for an outstanding effort on January 27th. Andrew01 killed 5 enemy units and attacked multiple targets during a mission that lasted 22 minutes long. After the mission, he was listed as Killed in Action.

    ich bin ein Held :-) kann mich mal bitte jemand befördern :-)

    Prost !
    Andrew01

  6. #46
    Generalmajor Avatar von Sniper09
    Registriert seit
    09.11.2002
    Ort
    Düsseldorf
    Beiträge
    1.930
    Kaum ist Er wieder auf dem Schlachtfeld,berichtet schon die Zeitung über Ihn :brav:

  7. #47
    Zitat Zitat von Andrew01
    ich bin ein Held :-) kann mich mal bitte jemand befördern :-)

    Prost !
    *Andrewimgenickpackundraustrag*

    so bitteschön bist befördert worden

  8. #48
    WORLD@WAR
    COMBAT ENGINEERS, A TOUGH BREED

    AARS from the field hilight the role combat engineers are playing to help defeat the Allied forces.

    German Sapper Bersi describes his latest mission, "I used cover as best I could, attacking tanks from behind and lobbing grenades at trucks and troops. My commanding officer confirmed I killed 1 Medium Tank in 7 minutes."

    With fighting men like this, Axis forces are assured victory!
    "das Fluchen macht den Kopf nur heiß.Bist Du am Feind - sei kalt wie Eis."
    "Kein Anderer als ein Jäger spürt,Den Kampf und Sieg so konzentriert,Das macht uns glücklich,stolz und froh,Der Jägerei ein H o r r i d o!"
    "Lost are only those, who abandon themselves!"
    - Hans Ulrich Rudel

  9. #49
    Oberstleutnant
    Registriert seit
    09.09.2004
    Ort
    Würzburg
    Beiträge
    504
    mal ne frage, wie kommt das das man da drinne steht und woher weiss ich das, ich kann doch nicht alle paar minuten in die zeitung schauen...hab schon oft in einer mission mehr als 7 kills gehabt und denn rtb , stand aber noch nie drin, andere dagegen mit ein oder 2 kills und eigenen tod dagegen schon...komisch

  10. #50
    Generalmajor Avatar von Sniper09
    Registriert seit
    09.11.2002
    Ort
    Düsseldorf
    Beiträge
    1.930
    Ist Zufall und wenn Du drinne stehst bekommst ne E-Mail mit dem Text.

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •